Pytania i odpowiedzi

WyczyśćSzukaj

Pozycje 1-25 z 27  Pokazuj jednocześnie  pozycji

Jak odblokować konto na http://zakupy.polimex.pl
1. Ile czasu trwa akceptacja wniosku rejestracyjnego?
2. Jak odzyskać hasło dostępu do Platformy?
3. Czy informacja o wygaśnięciu hasła za miesiąc oznacza że je utracę?
4. Gdzie znaleźć instrukcje obsługi Platformy?
5. Dlaczego nie widzę swojego profilu?
6. Gdzie uzyskać informacje o aktualnie prowadzonych projektach przez Polimex-Mostostal S.A.?
7. W jakim celu określa się Grupy materiałowe i jak je mogę zmienić?
8. Dlaczego nie dostaję zaproszeń do składania ofert?
9. Na jaki adres email wysyłane są wiadomości z zakupy@polimex.pl?
10. Dlaczego dostaję tak dużo wiadomości email z adresu zakupy@polimex.pl które nie dotyczą nawet mojej działalności?
11. Dlaczego termin składania ofert jest taki krótki?
12. Jak zarejestrować dodatkowego użytkownika do obsługi Platformy lub nowy oddział spółki?
13. Co robić w przypadku gdy czas trwania zapytania ofertowego dobiega końca a strona nie działa?
14. Czy mogę przesłać ofertę ogólną spółki?
15. Jak zmienić lub usunąć adres email z bazy Platformy Polimex-Mostostal S.A.?
16. Jak usunąć konto spółki z Platformy?
17. Dlaczego nie otrzymuję informacji o wynikach zapytania ofertowego?
18. Dlaczego nic nie widzę w "Moje aukcje" lub "Pozostałe aukcje"?
19. Gdzie szukać zapytań ofertowych w których brałem/am udział?
20. Gdzie sprawdzić złożone oferty?
21. Czy zapisanie oferty jest równoznaczne z jej złożeniem?
22. Jak efektywnie poruszać się po Platformie Zakupowej? Jak złożyć ofertę?
23. Nie działa link z wiadomości email. Dlaczego?
24. Jak wygląda konto po rejestracji i jak działa Platforma Zakupowa?