|
Jak odblokować konto na http://zakupy.polimex.pl |
1. Ile czasu trwa akceptacja wniosku rejestracyjnego? |
2. Jak odzyskać hasło dostępu do Platformy? |
3. Czy informacja o wygaśnięciu hasła za miesiąc oznacza że je utracę? |
4. Gdzie znaleźć instrukcje obsługi Platformy? |
5. Dlaczego nie widzę swojego profilu? |
6. Gdzie uzyskać informacje o aktualnie prowadzonych projektach przez Polimex-Mostostal S.A.? |
7. W jakim celu określa się Grupy materiałowe i jak je mogę zmienić? |
8. Dlaczego nie dostaję zaproszeń do składania ofert? |
9. Na jaki adres email wysyłane są wiadomości z zakupy@polimex.pl? |
10. Dlaczego dostaję tak dużo wiadomości email z adresu zakupy@polimex.pl które nie dotyczą nawet mojej działalności? |
11. Dlaczego termin składania ofert jest taki krótki? |
12. Jak zarejestrować dodatkowego użytkownika do obsługi Platformy lub nowy oddział spółki? |
13. Co robić w przypadku gdy czas trwania zapytania ofertowego dobiega końca a strona nie działa? |
14. Czy mogę przesłać ofertę ogólną spółki? |
15. Jak zmienić lub usunąć adres email z bazy Platformy Polimex-Mostostal S.A.? |
16. Jak usunąć konto spółki z Platformy? |
17. Dlaczego nie otrzymuję informacji o wynikach zapytania ofertowego? |
18. Dlaczego nic nie widzę w "Moje aukcje" lub "Pozostałe aukcje"? |
19. Gdzie szukać zapytań ofertowych w których brałem/am udział? |
20. Gdzie sprawdzić złożone oferty? |
21. Czy zapisanie oferty jest równoznaczne z jej złożeniem? |
22. Jak efektywnie poruszać się po Platformie Zakupowej? Jak złożyć ofertę? |
23. Nie działa link z wiadomości email. Dlaczego? |
24. Jak wygląda konto po rejestracji i jak działa Platforma Zakupowa? |